28 august, 2009

VACANTA CU AROMA DE NISIP CALDUT SI APA SARATA

Uneori este excelent cand ti se face bine cu forta. Initial nu vezi partea buna, o vezi doar pe aia care te incurca. Happened to me! :P
La inceput tata m-a mustrat, apoi serviciul m-a fortat. Gata! De azi sunt oficial in vacanta pentru doua saptamani. Yupii!
Si ce-i mai placut decat o vacanta la mare cand toamna bate la usa?! 
Ah, parca simt nisipul caldut pe talpile picioarelor, muzica valurilor agitate de trecerea verii si senzatia racoritoare a apei patrunzand printre degetele de la picioare. 


Si da, sunt nationalista in esenta mea. Prefer malul marii noastre. E adevarat! Nu are luxul hotelurilor din Antalya sau ale celor din Grecia, si nici apa nu are limpezimea si culoarea Marii Egee sau a Mediteranei. Dar are o energie pe care o simt de cand am coborit din tren! Daaaa! Si m-am hotarat! Voi merge cu trenul! 
Imi amintesc cat de mult imi placea sa merg cu tenul in adolescenta sau chiar mai copil fiind. Hai RAPID! :))
O fi zgomotul rotilor pe sinele de otel? Sau e vibratia? Sau or fi peisajele!? Stii ce?! Cred ca sunt toate impreuna.
Luni sunt in gara. Locomotiva neobosita trage garnitura de Eforie Nord la peron. Ma sui in tren si imi gasesc locul. Sunt emotionata. Astept... o smucitura scurta acompaniata de un scartait prelung. Se aude sirena care anunta plecarea trenului din Gara de Nord. 
Ma bucura numai gandul drumului cu trenul. :)
Ah, si simt ... simt cum soarele mai domol imi mangaie pielea regala si vantul ... vantul imi poarta gandul depaaaarte, departe unde abia se mai zareste un vapor in larg, acolo unde cerul da mana cu apa.
Cum stau in pura-mi relaxare apa imi spala picioarele. Un val cu tupeu se-ncumeta mai departe. La soare fiind apa imi pare receeee! 
Hmmm! Dar ce se intampla!? Valul nu se mai retrage?  Stau intr-o balta? 
Ma trezesc! Sunt acasa in micutza camera de apartament bucurestean. M-a inundat vecina! 
C'mooon! M-a inundat vecina de ganduri bune vroiam sa spun. 
Prea multa visare! :))
Va pup pe toti si va trimit o e-scoica.

Niciun comentariu: