09 martie, 2011

PRIMAVARA MA INDRAGOSTESC

Da. Primavara negresit ma indragostesc. E sentimentul acela care iti da aripi si reusesti cumva sa plutesti deasupra pamantului si nu e indragosteala de o persoana ci e indragosteala de dragul indragostelii. Se manifesta de fiecare data cand mergi pe strada si un gand razlet, o amintire ... orice te face sa zambesti. Ai lua in brate pe toata lumea (ma rog ... aproape toata lumea) ai vrea sa strigi de bucurie si toata lumea sa se molipseasca. 
A venit primavara! Stiu cu certitudine ca a venit primavara si asta nu din prognozele meteorologilor si nici macar vantul rece, norii de pe cer sau acei cativa fulgi de zapada razleti nu ma pot pacali. Eu stiu sigur ca a venit primavara pentru ca miroase a indragosteala. 
A fost 8 Martie o zi in care majoritatea au sarbatorit femeia. Am simtit mai multa bucurie decat de obicei si am vazut mai multe femei fericite decat de obicei. E posibil sa fie de la flori sau e posibil sa fie de la dovada ca nu sunt singure si ca cineva s-a gandit la ele, cineva a facut un gest si le-a amintit ca sunt femei si ca sunt apreciate. Pentru o zi m-am simtit dorita, admirata, placuta, iubita desi n-am primit declaratii sau dovezi de iubire sau admiratie si tind sa cred ca am captat cumva din aer fericirea tuturor.Ma plimbam cu un fir de floare in mana si ma simteam de parca as fi primit o florarie intreaga.
Vine primavara cu dezlegare la vise indraznete. Simt ca ma asteapta o surpriza placuta la fiecare pas.
Nu stiu sa spun exact ce si cum insa daca e balega pe aici trebuie sa fie si calutul imprejur.  

Niciun comentariu: