24 mai, 2009

DACA O TRAIESTI, VIATA ITI OFRA SURPRIZE MINUNATE

Ma bucur precum un copil de micile descoperiri pe care le fac in fiecare zi. Si, pentru a fi explicita, spun imediat si de ce.
In acest week end am participat la o competitie, un campionat de paint-ball care se organizeaza in fiecare an. In anii precedenti mi-am dorit sa intru intr-o echipa insa nu am insistat prea mult in fata refuzurilor primite. Anul acesta trebuia sa se schimbe ceva si asa a si fost.
Cum nimic nu este intamplator mi-am gasit si echipa si am si participat. Era prima oara cand ma implicam in activitatea de colorare a "inamicilor" insa am simtit ca am facut asta din totdeauna.
Performanta noastra a fost participarea in semifinale de unde ne-au trimis acasa campionii de anul trecut. Dar nu asta e important. Eu am gasit o comoara.
Comoara mea sunt acele lucruri mici, acele cioburi de sticla colorate care iti lumineaza frumos existenta. In primul rand mi-am schimbat parerea, in bine, despre oameni pe care credeam ca ii cunosc. Apoi am cunoscut oameni noi cu pasiuni comune, ceea ce mi se pare extraordinar.
Daca aveam cumva indoieli in unele privinte pana acum si credeam ca sunt ultimul mamut in viata, indoielile sunt dispersate deja. M-am convins ca exista oameni care gandesc la fel ca mine, care au acelasi set de valori... nu-i vazusem pana acum, nu-i cunosteam. Si apoi cum as fi putut sa-i cunosc daca ma inchideam in camera mea si imi plangeam existenta searbada?! Important, pana la urma, e sa ai curaj sa traiesti, sa ai curaj sa iei prima gura de aer in plamani.
In alta ordine de idei am descoperit ca am tinta si ca imi plac jocurile de strategie live. Am jucat de placerea jocului, si unicul regret a fost nu ca ne-au eliminat din competitie, ci ca nu am mai jucat inca 2-3 meciuri.
Am trait in doua zile senzatii pe care nu le traiam intr-o saptamana (acum cativa ani).
Ma simt bine si incarcata de energie pentru o noua saptamana pe care o simt deja plina de surprize placute.

Niciun comentariu: