26 aprilie, 2009

AM DESCOPERIT UN FILM SUPERB!!!



Ieri am fost la cinematograf, in ideea de a vedea un film. Initial alesesem altceva, comercial, cu multe efecte speciale, apoi nu intamplator mi-a fost atrasa atentia asoura unui afis pe care scria "BLINDNESS - cum ar fi sa fii singurul care vezi intr-o lume de orbi...".
A fost un film plin de lectii, de substraturi, de invataminte. Mi-ar fi placut sa-l vada mai multa lume insa in sala au fost doar 8 oameni poate (cu o mica abatere)si asta probabil ca nu are destule efecte speciale, ca nu a fost atat de promovat sau pt ca nu spune nimic multor oameni.
Filmul reda cu acuratete si un talent regizoral desavarsit impasul in care se afla omenirea acum, in timpurile noastrea.
Nu spun nimic mai mult. Cine isi asculta sufletul si va merge sa il vada nu va regreta. E absolut superb.N-am mai putut sa fac nimic dupa film. A trebuit sa fac o pauza de socializare, de gandire chiar.
M-am simtit coplesita, exact cum se simte un pasionat de arta in fata unei capodopere. Actori precum Julianne Moore, Mark Ruffalo, Danny Glover,
Gael García Bernal, si-au jucat rolurile impecabil.

Niciun comentariu: