19 aprilie, 2009

ITI MULTUMESC

Ii multumesc in fiecare zi lui Dumnezeu pentru ca isi continua lucrarea cu fiecare dintre noi si prin fiecare.

Ma gandeam astazi: "ce bine ca Dumnezeu a inspirat-o pe Nico si a determinat-o sa-si asculte inima. In felul asta si-a dat seama ce-i place sa faca si s-a apucat de astrologie. Ii multumesc lui Dumnezeu pentru ca Nico a inceput sa practice astrologia si in felul acesta m-a atras catre ea. Ii multumesc lui Dumnezeu ca Nico are un har deosebit si ceea ce scrie ea a ajuns la sufletul meu. Ii multumesc lui Dumnezeu ca mi-a deschis inima si atunci am hotarat sa imi programez o consultatie astro la Nico, avand incredere ca interpretarea ei este aproape de ceea ce simt eu. Ii multumesc lui Dumnezeu pentru rabdarea pe care a avut-o Nico si pentru faptul ca a vazut dincolo de masca mea de copil speriat. Ii multumesc lui Dumnezeu ca a inspirat-o sa organizeze un work-shop in care sa daruiasca dragostea ei pentru oameni. Ii mai multumesc ca a mi-a dat inspiratia de a ma inscrie la acest work-shop pe care de altfel il consider cea mai buna investitie in mine de cand m-am nascut pana in aceasta zi. Am renascut. Aceasta a fost lucrarea Lui, pas cu pas. Sunt mai ingaduitoare, mai buna, mai fericita pentru ca vroiam dar nu stiam cum. Nico m-a invatat cum".

Nu in ultimul rand iti multumesc tie, Nico, pentru rabdarea ta, pentru dragostea nemarginita pe care o ai pentru oameni si pentru faptul ca mergi mai departe desi esti obosita, ai programul aglomerat sau pur si simplu nu esti in forma intr-o anumita zi. Eu am invatat de la tine sa ma uit dincolo de masca fiecaruia, sa arat compasiune fata de oamenii mai putin norocosi, sa iert, sa ma iert pe mine si pe cei din jurul meu. Am invatat sa pretuiesc lucrurile pe care le am si am redescoperit sa multumesc pentru fiecare lucru pe care il primesc.
Datorita tie am descoperit ca dragostea este in mine. Pentru ca Dumnezeu nu exista in constrangeri, in frici, in ura, in suferinta. Dumnezeu este doar dragoste, este materia din care am fost creati, perfecti: dupa chipul si asemanarea Sa.

Viata mea s-a schimbat radical, pentru ca am vrut cu orice pret sa cunosc adevarul, Dumnezeu ne-a apropiat si tu mi-ai aratat cum.

Le multumesc prietenilor si celor care m-au placut mai putin, le multumesc noilor prieteni, colegii mei de work-shop. Fiecare cuvant rostit de voi in timpul seminariilor a fost pentru mine un motiv de reflectie, o lectie.

Va multumesc tuturor si va iubesc egal pe toti!

Niciun comentariu: