02 aprilie, 2009

PENTRU TOT CE IUBESTI VA TREBUI SA PLATESTI UN PRET

Am ales maxima zilei ce apartine Agathei Christie pentru ca in mod normal citind-o iti da o stare de tristete, de acceptare a inevitabilului, de teama platii ce va urma. Va propun un alt punct de vedere. Nu ma opun ideii. OK. Pentru tot ce primesc in viata si imi place, si ajung sa iubesc, si imi umple viata de lumina va trebui sa platesc. Omul, in general, asociaza plata cu o pierdere a unei anumite cantitati din avutie. Din aceasta cauza "plata" induce tristete, senzatia de lipsa, nemultumire, acea amareala care vine dupa miere. Nu putini sunt aceia carora le-a fost spusa vorba "dragostea e ca un borcan:doua degete sunt miere, restul e rahat". Cu alte cuvinte pentru o clipa de placere platesti toata viata, adica suferi, esti nefericit, neimplinit, trist. NU NEAPARAT! BA CHIAR DELOC! Universul functioneaza pe baza unei legi simple. El tinde spre echilibru. Acolo unde exista un gol tinde sa umple cu ceva. Ce ar fi sa alegem mai degraba " unde dai, de acolo ti se intoarce inzecit"? Daca din ceea ce ai tu ca fiinta nu oferi nimic, blochezi toate iesirile, nu va exista spatiu pentru ceva nou, nu creezi posibilitatea de a primi. E ca un flux. Aproape toate lucrurile existente pe pamant functioneaza pe baza unu flux, o miscare care creeaza echilibrul antrenand surplusul dintr-un loc catre deficitul din alt loc. Atunci eu ma gandesc: sunt iubire, am sufletul plin de iubire, generez iubire neconditionat. Iubesc fara teama ca va trebui sa platesc pentru ca am de unde, am un surplus, astfel incat niciodata nu voi simti deficitul. Da! Accept ca pentru tot ce iubesc voi plati, dar cu iubire. :)

Niciun comentariu: