24 aprilie, 2009

DE CE SINGURI ?



De curand am ascultat cu atentie versurile melodiei:

"Incompatibili, desi nu conteaza,/
Pentru ca exista cineva care s-a angajat sa-mi asculte durerea/
Vorbeste daca existi! Nu esti usor de gasit/
Este posibil ca domnul iubit sa fie deja in viata mea,/
Chiar in fata mea sau poate deghizat./

Cine nu tanjeste la imbratisarea cuiva?/
Cineva care sa stie sa iubeasca fara sa i se spuna cum/
Cineva sa-mi spuna: de ce sunt singura?/
Daca pentru fiecare exista un suflet pereche./

Am luat-o de la capat/
Cercul nu se termina/
Cum gasesc pe cel potrivit?/
Exista destul pentru fiecare, si totusi eu inca astept la rand./

Majoritatea relatiilor par efemere/
Toate sunt bune dar nu cea definitiva..."


De ce nu exista un suflet pereche?
De ce simtim mereu ca alergam dupa himere? De ce am ajuns la concluzia ca relatia perfecta este o utopie?
Am gasit un raspuns: pentru ca intregul se afla in noi, in sufletele si in mintile noastre. Aleg un partener de viata exact dupa tiparul viselor mele, fara sa tai de pe lista nici un detaliu, pt ca asta este ceea ce simte sufletul meu.
Atunci cand nu ma simt intreaga si implinita, atunci cand nu sunt impacata cu mine si nu gasesc fericire in mine si placere in ceea ce fac imi conditionez fericirea de existenta cuiva. Acel cineva este raspunzator pentru fericirea mea si este o povara nedreapta pentru un om pe care spui ca-l iubesti.
Daca te simti pe jumatate mereu si tanjesti dupa un partener il vei avea, dar vor lipsi piese din puzzle, pt ca mintea a constientizat lipsa partenerului si totul se va conforma dorintei tale, pentru ca, nu uita, intreg Universul este la picioarele tale. Si apoi din singuratate si vulnerabilitate ai ales la intamplare, pe oricine este dispus sa asculte plansul sufletului tau.
Si uite cum ajuns la magazin ai intrat sa-ti cumperi o haina, si in loc sa fie haina care ti-o doresti in adancul sufletului (doar te-ai educat sa spui ca nu merita sau ca nu meriti tu o hana asa de scumpa) alegi orice fel de haina, la indemana, care nu are calitatea standardului cautat de tine. Vei fi nemultumit la nesfarsit si vei da vina pe magazin, in nici un caz pe propria alegere. Apoi cand apar primele greutati se sparge balonul cu minciuni atunci vezi de fapt care au fost visele tale si ca exista o neconcordanta.
Atunci tinzi sa te razvratesti, asta daca nu te-ai trezit. Insa daca ai constientizat... stii sa nu mai repeti greselile.
Fiecare experienta, fiecare lectie ne face mai intelepti.

Niciun comentariu: